En deilig vinterdag
22. november 2014 
I dag er det en helt fantastisk flott vinterdag i Trøndelag. Hva er vel bedre enn en tur ute i deilig vinterluft og det knitrer når skoene treffer en nydelig vinterkledd bakke??
I dag var jeg så heldig at søskenbarnet mitt ble med meg på tur, og det var utrolig koselig!

Den lave vintersola er spesiell…og utrolig deilig
Flott i skogen med frost på bakken og i trærne. 
Snart forsvinner den, bare å komme seg høyere opp i løypa 🙂


Ahhhh….Jeg elsker vinteren og det vakre landskapet den forvandler alt til. Nydelig!!


Energipåfyll med høy kvalitet. Nyter hvert sekund under slike forhold.
Razelle koser seg på tur i vinterlandskapet.


Tusen takk for en fantastisk koselig tur kjære Karin, vi gleder oss til neste gang du blir med oss!
Forrige
En tur ute i frosten <3
Du vil kanskje også like
